31 mar 2016

52 City Diner Bydgoszcz - recenzja.




     52 City Diner to restauracja umiejscowiona w samym centrum Bydgoszczy przy ulicy Gdańskiej nr 24, słynąca głównie ze swoich (moim zdaniem) najlepszych burgerów w mieście. Jest to moja ulubiona Restauracja, do której przychodzimy praktycznie na każdą okazję, czy to urodziny, Walentynki czy rocznica lub kiedy po prostu chcę dobrze zjeść.

     Cała Restauracja jest wystylizowana na typową Amerykańską knajpę. Menu jest bogate, a ceny niezbyt wygórowane, ale też nie za niskie, jednak moim zdaniem jedzenie jest absolutnie warte swojej ceny. Kelnerki zawsze miłe, ładne i uśmiechnięte. Jedyny minus jest taki, że czasem trzeba sporo czekać na jedzenie, jednak z mojego doświadczenia po pracy w gastronomii rozumiem, że jak jest duży ruch to ciężko to wszystko ogarnąć, a Restauracja na brak klientów raczej nie narzeka. No i niestety nie dowożą do domu. :c
     Przejdźmy jednak do głównego punktu, czyli jedzenia. Burgery są po prostu wyśmienite. Idealne pod każdym względem, od puszystej bułki zaczynając, poprzez znakomity sos barbecue i świeże dodatki, na idealnym kawałku wołowiny (lub drobiu) kończąc. Nie smakowałam co prawda wszystkich potraw, ale z pewnością mogę polecić 52 City burgera (najlepiej z dodatkowym serem) lub Double Deckera na większy głód - widoczne na zdjęciach (na powyższym 52 City Burger z potrójnym boczkiem - kocham bekon). Menu naprawdę kusi obszernym wyborem dań, więc zapewne jeszcze niejednego z nich spróbuję. Do picia polecam lemoniadę oraz szejki - nie znalazłam lepszych w Bydgoszczy jak dotąd. Naprawdę duży wybór smaków, przy czym każdy jest naprawdę smaczny. Na deser spory kawałek szarlotki z lodami waniliowymi - coś pięknego! Cóż, jakbym miała opisać potrawy jakie tam próbowałam, po prostu użyłabym wszystkich pozytywnych epitetów jakie znam. Naprawdę nie ma nic na co mogłabym się poskarżyć.

     Podsumowując, jeśli dla kogoś jedzenie jest tak samo ważne jak dla mnie, to 52 City Diner jest miejscem koniecznym do odwiedzenia jeśli chce się dobrze zjeść w Bydgoszczy.

_____________________________________

Chętnych odsyłam na stronę internetową restauracji: 52city.pl i życzę smacznego nowym i obecnym klientom! <3




6 komentarzy:

  1. Ja i tak wolę Maca i Bobby Burgera. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maca raczej średnio, a w Bobby Burger jeszcze nie próbowałam. :v

      Usuń
  2. Kurcze, może po maturze uda mi się wybrać :D Na razie jadłam tylko w Bobby Burger na starym mieście, nieźle, ale malutkie toto i drogie, wiec jadłam takiego jednego hamburgerka na dwie osoby! Mam nadzieję, ze nie polecasz czegoś tak drogiego, żebym znowu musiała dzielić się jedzeniem :D Ogólnie hamburgery z Maca i jemu podobnych są dla mnie okropne, więc takie inne restauracje są wybawieniem.
    W sumie dziwne, tyle razy przelazłam Gdańską i ani razu go nie widziałam. Pewnie jest gdzieś na początku ulicy, w okolicach dawnego Maca, bo tam jest sporo drogich knajp którymi się nie interesowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i zapraszam :D
      Ja Maca też niespecjalnie toleruję. W Bobby Burger jeszcze nie jadłam, ale też słyszałam, że strasznie małe i strasznie drogie. Może jak będę miałą nadmiar gotówki to się wybiorę. Jeszcze w Zaułku są całkiem dobre burgery, chyba też zrobię recenzję, ale póki co 52 wygrywa wszystko. :D
      Tak, to jest mniej więcej obok dawnego Maca właśnie.

      Usuń
  3. Hej czy byś mogła zrobić awatar z konikiem polskim, chodzi mi o coś takiego jak ma Devlin Royal tylko inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na maila piratelila@vp.pl albo na gg 40471247 i się dogadamy co do szczegółów i ceny. ^^

      Usuń

Każdy komentarz jest mile widziany i daje motywację! c: